dissabte, 1 de novembre del 2014

Entrevista a Gaspar Hernàndez


1. Com es va iniciar en el món de l’escriptura i la comunicació?

Per mi són dues coses diferents. Per una banda, vaig començar a fer ràdio al meu poble a la Garrotxa, jo tenia nou anys i ho feia tant malament que, perquè em deixessin fer ràdio, a canvi havia de fregar el terra. He passat per diverses ràdios fins a poder arribar a Catalunya Ràdio.
D’altra banda, penso que els llibres també són necessaris i que no tot s’ha de fer amb la comunicació i, després d’haver col·laborat amb la majoria de diaris, em vaig decidir a escriure llibres també. Hi ha coses que són per ser dites en un mitjà de comunicació i d’altres són per ser dites en un llibre.

2. Què el va portar a dirigir la seva vida per aquest camí?

De ben petit m’agrada tot això, com ja us he comentat abans: tenia ganes d’aprendre, d’escriure, il·lusió...

3. Què li agrada més: escriure o fer de periodista? Per què?

Totes dues coses són diferents i intento aprendre el millor de cada una. Les dos em porten a conèixer i a aprendre, per tant em quedo amb les dos sense dubte.

4. Què li agrada més de la seva feina i què menys?

En principi, no puc esmentar cap cosa que no m’agradi. Potser podria referir-me a que la meva intenció en la comunicació es fer programes i productes que facin un bé a la població i a la gent, ja que penso que a vegades no tot el que surt a la televisió o per algun mitjà de comunicació és bo.

5. Amb què es va inspirar i motivar per escriure La Terapeuta?

Bé, com jo dic sempre, només puc parlar del que jo sé. Per exemple, si em diguessin explica’m alguna cosa sobre un tema futbolístic, no sabria quina resposta donar, perquè no és el meu àmbit.
Com tot el que faig té relació amb la psicologia, doncs suposo que la inspiració ve a partir d’unes idees que tinc i que vull plasmar sobre el tema que jo tracto i si puc parlar-ne.



Carla Cárdenas, Thaïs Contreras, Tania Chumillas i Albert Aguilar

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada